Hemma från Sääälen

Fast vill inte vara det...det var skooooooj där..o ja har lärt mig åka liite skidooor...och med min rosa hjäml och röda skidglasögon var jag no hetast i backen...elin hade ju en gul hjälm...hon ville passa in i påskandan!!:P hahah....nä men det har varit en trevlig och rolig upplevelseeee.....vill tillbaka ditn uu o åka =)! nununuu

och elin kan du ringa miiiiiiig snart eller? haha..ja måste ju fråga en saak! men ring mig när du har vaknat/orkar lr ngt! =P kommer inte ringa o väcka dig fler gånger hahah!

Ska baada nu..är sjukt äcklig......

Säälen vaaar skoooooooooooooooooooj...vill dit igen =D

Kommentarer
Postat av: anonym

du var sjukt het i din hjälm =)=)

2007-04-07 @ 13:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0