SVÅRT

Sitter här och gör läxan! Redovisning och beskattning...eeeehhh.....jag kan inget! haha..kollar i facit heeela tiden. Tänk på proven :O kommer ju få FEETT ig..och det hjälper inte att du är i gruppen ELIN ( som du alltid säger) För jag kommer få IG :( :( Om du pluggar med mig varje dag så får jag nog G  ;) hahaha!

Satt och räknade och tiden rann iväg...så hann inte träna! Tittade på klockan...o den var halv 8! ATTANS! Men men..jaja måste ändå göra lite matte o sååå :P fattar faktiskt matten nu iaf! Men detta är bara början! :O

Vad häääääääääääääändoor imorgon ? Vi ska nog till staffanstorp...och jaa..se hur det är på "festen" eller festen..vad vet jag.....o om det skulle kännas.....ja...så åker ja nog till Svedala och chillar hos älsklingens pappa! =) och hundeen..hihi TESS! SÖTNÖT!

Men nu är ALLT bra mellan mig och min älskling! Bättre än någonsin.....och vet inte hur vi har lyckas efter allt, men det gick..och det visste jag innerst inne :D hihihi..och är glad att jag trodde på oss älskling =D IIHH!!! DU ÄR MIN MAN! hahah :D Älskar dig!

ska kila nu..ska plugga matte nuu isf..orkar inte redovisning och blablalba....haha..för det fattar jag inte..och sv läste jag igår natt och RK gjorde jag också igår...har dock inte gjort mycket eller rätt men det är skiiiitsamma! För orkar inte och vet inte heller! Linnea har säkert gjort den..om man nu får kolla åp henne ;)! HEHEHE

CIAAAAO AMIGOS!


 HEHEEHE nu skrvier jag igeeeen...tycker det är kul att skriva häär..men men...ja har pluggaat saatan idag...gjort Sv,RK, RB och matte C hehe pluggat myetk idag.....duktig!

Imorgon ska man till staffanstorp....men ska inte FEEESTA såå mycket...för ska nog upp tidigt nästa morgon..får see..hehe..

nuu ska jag iaf sova...orkar inte vara uppe meer! hehe..börjar 9 imon med:d skönt....ska kila! CIAO!

Kommentarer
Postat av: äälin

hm, due.. allt? grov överdrift men jag vet hur du menar.. undrar om duvetvem läser bloggen och inser att HON är i samma situation nu? jag lackar zatan znart.. PLZ :|

2006-09-14 @ 22:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0