Religion!

Jaaaaa..sitter här och pluggar, som vanligt, ALLTID på kvällen! Pluggar RELIGION! WOHO! Mitt favvo ämne. Börjar bli drygt med massa läxförhör. hoppas att det går braaao imorgon för nu orkar jag inte plugga mer på detta. Ska nog lägga mig i sängen och läsa lite SV, kommer ju aldrig att hinna läsa ut den tills måndag. Fullt upp i helgen känns det som! ATTANS! Vill också feeeesta, men men, får väl ta det nästa helg eller så. Det kommer, det kommer haha!

Läääängtar till helgen, vill bara sova ut! SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT! Älskar helger! MHMM!!!! speciellt denna, vi har ingen match i helgen så det är bara till att sova! Min syster fyller år på söndag och då blir det tåårta. Woho!

Men nu ska jag kiiila, ska kolla igenom religionen EN gång till sen så ska jag läsa Candide. Verkligen sjuukt tråkigt men måste. Har ju matte test på måndag, ska ha läst ut boken tills på måndag, på tisdag har jag psykologi prov! WHY!? Men men, skriver mer imorgon.

HAAAAJSVAAAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0