Psyyyyyyyyyyyyk

Psykologiprov imorgon, wooohooo, nej men hoppas det blir lätt. Känns som att allt är ganska lätt, det är bara det att jag glömmer lite här o var. Haha, men det ska nog gå braao, ska plugga snart igen, behövde en liten paus. Måste och VILL få mvg..eftersom detta är en 50 poängs kurs så måste man typ få mvg på allt! Man måste liksom satsa redan från början. Men men....skaaa nog gå bra...får väl gå som det går. Matteprovet idag var itne så svårt....men jag fick hjärnstopp på två uppgifter..om jag hade vetat vad ja skulle gjort hade ja kunnat..men kom inte på det..sjukt ströigt och en uppgift..haha kunde jaginte ALLS! Hade aldrig räknat en sån förut...men men....!

Orkar inte skolan, är så trött på den redan nu! Tänk sen i vinter, när allt är mörkt och dystert. Nu är det ändå sol och varmt, BLÄÄÄ! ALLT ÄR BAJS! kommer typ skolka helt mycket sen (A)! NEJDÅ! Måste gå haha!

Min lilla älskling. Du är underbar. Du får mig alltid att skratta =) har sjukt kul med dig! =)=) Älskar dig väldigt mycket lilla hjärtat!

Nu blir det plugg,pluggplugg,plugg för min del! Vill inte plugga. Skolan tar upp all fritid!!!! Har ju inte ens tid till träningarna....knappt asså!! ÅHHHHHH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0