polkagris

Är hemma från skolan nuu, ska till läkaren snart och kolla om jag har fått svinkoppor igen!!! Såå drygt..typ fjärde gången nu. Måste fråga varför jag får det hela tiden, STÖRIGT! Hoppas ingen har blivit smittad nu bara haha! ;P

Köpte en polkagris från jullz, en hallon, ändå rätt god =) hehe, märkte jag nu..så det så ELIIN!!:P haha

Annars dååå...? hmmm..har inte så mycket mer att skriva

Älsklingen är o mönstrar nuu..hoppas verkligen du klarar det =) och det vet jag att du gör..KÄMPA,KÄMPA :D

På fredag blir det en liten FERREMEDLERRE!!=) haha..men kan ju inte suuuuuupa för kommer antagligen ? gå på medicin...antibiotika...men ska fråga läkaren iallfall!! :P

ska kila nu .,.göra mig klar o äta lite sen ska jag cykla till läkaren!

Älskar dig älskling..hoppas du klarar det...vi hörs sen :D:D ÄLskar diig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0