Oh yes!

Disponibel dag idag. Oy yes vad jag älskar det! Men måste plugga helt mycket idag. Ska räkna lite matte, sen måste jag plugga religion. Fattar inte fråga 10,11 och 12, men ska ringa elzorsen och fråga! Blä, men resten av frågorna kan jag rätt bra nu tycker jag, så det är skönt. 

sitter och tittar på 3 an nu..lyckochansen eller något ? Man ska gissa på hur många trianglar det finns i den stora trianglen...jag gissar på 25... =) får väl se om jag har rätt, kan ju inte ringa in för är inte 18 år, annars vinner man 9000 kr! Bara för att räkna trianglar!

Ska käka snart, sen ska jag chilla lite, vila och så. Kanske baka något ? Är sjukt sugen. Finns ju inget att göra nu men det är skönt det med. Baara vila.

Oh, nu ringer det någon, hon svarade 26! Men nupp...det är säkert 25, fan va störigt,vill ringa in ju!

Jaja, längtar redan till helgen. Orkar inte skolan en vecka till. Och nästa vecka ska vi vara klara med vårt ekonomiarbete, jaao elzor o linnis...vi måste kanske börja ? haha! Och Polska på torsdag :( om vi inte hittar en ny sal måste jag och julia vänta till tio över tre! Vi slutar ca kvart över ett den dagen! ALDRIG att jag kommer orka vänta när det är vinter och snö! ALDRIG!

Nej, nu ska jag gå och käka något och sen baka något :D haha! skönt att va hemma själv.

Du och jag älskling! Älskar dig!

 Haha han på lyckochansen sa nyss att det var fler än 30! Och hur fan fårhan det till mer än 30!? haha jaja...ja fick det till 25 ;) woho!

Kommentarer
Postat av: supahbajben

OJOJOJ!!!

2006-09-19 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0