IDOL SNART!

1. Var hittade du den här listan?
Öhm...någons blogg?

2. Var är dina föräldrar födda?
Pappa i Spanien, mamma i Polen

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Aruuu...vad vet jag? :P

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Brukar inte äta ute såå....dont know ?

5. När badade du i en pool senast?
Hmmz...kommer faktiskt inte ihååg ?

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
njeet....inte vad jag kommer ihååg

7. Hur många barn vill du ha?
Två tror jag :)

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Aruu...rock ? nä men jag har iiiiingen aning...Elins röst kanske ;) haha

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
 Får inte rösta, är inte 18 än så! :P

10. Vad har du för TV-kanaler?
De vanliga ?

11. Har du åkt moped någon gång?
Japps

12. Har du busringt någon gång?
Jaa...när jag var yngre

13. Har du fått felparkeringsböter?
Har inte ens bil eller körkort så nepp

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
hm..njee..tror inte det, skulle svimmat =P

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Det måste nog vara Kanarieörna

16. Har du en egen trädgård?
Vi har en trädgård...min familj

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Ingen aning och bryr mig inte ;)

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Japp!

19. Badkar eller duschkabin?
BADKAR!

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
United 93! BÄST!
21. Favoritpizza?
hm....den med tomat,ost,skinka och räkor kanske ?

22. Chips eller popcorn?
Chips :P

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
va? nää kan man det eller :P?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nupp

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Båda är gott...
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Tror nog det var tjejerna som jag var i ayia napa med.

28. Favoritchoklad?
Maraaabouu!

29. När röstade du senast?
Aldirg

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Aldrig gjort det

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
aao..eller vår lag...tror ja ?

32. Är du bra på matlagning?
njaaa..sådär

33. Klarar du att tanka själv?
som sagt..har inte ens bil...men om jag skulle haft så ja..tror jag

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nupp..

35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola..LÄTT!

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nää..har inget jobb =) eller....när jag sommarjobbar måste man ha FULA KLÄDER, hårnät och tofflor! GR

37. Vad var det senaste du handlade?
ett linne från gina =)

38. Har du kräkts offentligt?
Neej...aldirg...
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

haha svåår fråga....båda =D ...annars kanske..sanna kärleken ? vill inte leva själv hela livet ;)

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jaaapp!

41. Har du ringt något betalnummer?
nupp

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Upp till var och en ? Men jag kan inte.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?!
Patriks syster och hennes kille..och deras bebis :D

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
njeee...det tror jag inte

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
inget ?

46. Vad har du i din väska?
I skolväskan har jag böcker och läppglans....och mobil..o massa saker!

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Hmm..kollar på tv...




Haha..baaall lista va? första gången jag skriver sånt ;) BALL! Orkade inte anstränga mig..ska snart till ELZOR och titta på IDOL! :D vi orkade itne ferra idag! SORRY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0