Fotboll <3

Spelade match innan, den började 7! Vi låg under med 3-0 ? Sen blev det 3-2 till dem!i Vi kämpade verkligen jättemycket och allt gick jättebra. Tycker det är heeelt kul att spela fotboll nu när vi har blivit lite bättre och när det är ganska jämt under matcherna! Älskar fotboll och tycker det är sjuukt kul. Snart ska vi spela inomhuscuper med...eller..närmare vintern..men ska nog vara med på alla tre! Sjukt  kul att spela inne med, och då brukar jag få spela uppe med =D hihi.

Ska nog sova snart så att man kan sova ut lite...så ska väl upp halv tio något...sköönt som fan. Har rätt mycket att göra imon...rättskunskap, redovising och beskattning, svenska, matte. Jaao..det var nog det! Så måste börja direkt efter Polskan =( Sen är det träning,som jag vill gå på. Så hoppas att jag hinner gå också!=) Det är skönt att träna, känns bra efteråt!

Jaa, helg snart! SKÖÖNT. SOOOOVA! Och vill verkligen FESTA denna helgen! Så sjukligt sugen! Får väl se vad som händer!

Mina sår håller på att gå bort ltie =) SKÖNT som fan faktiskt, och skönt att slippa antibiotikan! =)

Åh anna o sofiiie..era korvar! VILL OCKSÅ ÅKA UTOMLANDS OCH SOLA OCH BADA! SÅÅÅÅ FUSKIGT! till Afrika med! Aviiiis! =P

Ska nog kila snart..duscha och sova...är rätt trött nu faktiskt! =) hihihi.
Sååå sov gott!

Älskar dig Patrik jätte mycket! Du betyder jätte mycket för mig! Hoppas du inte fått svinkoppor :D hehe. Älskar dig ochhoppas at vi ses på fredag beejb!

Kommentarer
Postat av: äälin

hahah vad... annorlundA design----> ja ska inte träna ikväll

2006-09-14 @ 09:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0