ELZOOOOR ...

ska ha middag idag =D ihihihi, ska bli GOTT!!! Orkar inte sitta hemma idaaag..hehe..så ska bli skoj, hoppas nu att ni hyr en bra och ball film ;) hehehe! VILL ÄTA NU =) hehehe..men ja ska ju dit kl 6 och såå..chilla, sen ska vi väl äta vid 7 skulle jag tro ? NAAAJS!

Spelade match idag...usch vad dåligt det gick jaaa! Man borde INTE byta målvakt när det har gått en halvlek! Som vi gjorde idag. nejnej!

Igår vad jag hos min älskliiing, vi åt på BK och sen köpte jag en lång skjorta typ...svart....jag gillar den helt mycket iaf!=) hihi

Ska gå och bada nuuu .....sen till elzaaan med folket =D

Älskar min lilla gulleplutt!!!! Vi har det så braaa tsm :D älskar diig såååå..

Kommentarer
Postat av: sofiis

o filmerna va grymmaaa eller huur ;)

2006-09-03 @ 17:18:21
Postat av: Anonym

o filmerna va grymmaaa eller huur ;)

2006-09-03 @ 17:20:41
Postat av: soffanpoffan

Prutt-camilla!

2006-09-04 @ 20:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0