Drygt

Det är så drygt med skolan! Känns som att det snart är sommarlov och att vi snart slutar skolan....härligt..men tyvärr är det inte sant! Orkar inte gå i skolan mer, har inte haft sååå jätte mycket än, det kommer ju senare men usch,tråkigt! Och vi har polska på torsdagar kl två!!! Och vi slutar 13.15! ÅH, drygt! :( Kommer vara hemma halv fyra eller såå..KUUUL!

Jaaa...sen har vi projektarbetet....jag tycker det ska bli ganska kul. hehe :D med våra fina ideer....så ska nog allt gå braao!

Idag har jag och älsklingen 4 mån( eller jaa..egentligen 4 år kanske? ) Han är min kääärlek och jag älskar honom. Har alltid lika roligt med dig. Och älskling....förlååååt för ögat idag! HAHAA inte meningen ;) Hoppas det går över =D.

Heeelg snart..veckorna går rätt snabbt...onsdag imorgon..sen torsdag och sen helg...fredaag! SKÖNT som fan!

Nu måste jag kiiila, ska plugga TURISM! Mitt faaavvoooo ämne! OOOOOOOOOJA! SÅÅÅÅ DRYGT!!!

Patrik  hjärta  Camilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0