ÅÅHH WHY?

ÅHHHHH, jag som verkligen ville ut och festa och ha skoj imorgon!!! WHY? Finns inget heller..och jag är MINI!!!! JAG är inte ens 18!!!! ÅHH..MÅSTE man vara född i november eller? FAN! TRÅKIGT! Hoppas veeeerkligen det blir ngt på lördag...annars........!! =P Neee..men vill verkligen...e helt på g så hoppas verkligen!!! Har match på lördag också...men det ska nog gå braaa..!!

Mååste sova snart..har matte C på morgonen..behöver inte gå men vill gå....läxhjälp typ...man lä sig mer..såå kan vara bra att gå =)

Kanske ska träffa Patrik imon isf...om vi inte ska festa...ååhh..nu blev allt helt tråkigt igen. Orka vänta till nästa helg! jajaaaa! :P




Ooh baby I love your way
Wanna tell you I love your way
Wanna be with you night and day 

Jaaapp....vill vara med dig natt och dag!!! Älskar dig..INEEEE DET!! =) Du är min solstråååle!!! Mitt hjärta! Älskar dig så otroligt mycket! Allt vi pratat om ska bli sant!! Så är det bara...du och jag älskling!!
SAAAAAKNAR DIG!=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0