5 september

Är en bra dag!!! Våra två sista lektioner var inställda idag...så slutade 11.00, träffade min älskling, vi åt på BK och sen var han tvungen att gå till skolan igen =(=( buhuhu! hehe. Men kul att träffa honom en stund iaf!

Jaaa...i helgen..vad gjorde jag då? I fredags så var jag med min älskling....vi var hemma hos honom och såå..i lördags så spelade jag match sen tjejkväll...mycket naajs med mycket bra filmeR!!!;D hahaa...NI MÅSTE HYRA!!! Den ena heter Kommer snart och den andra...School of party ? Lr något haha och den tredje Tjenare Kungen!

HAHA SUUPER BRA FILMER! Annas val hörde jag ;)!

Idag är det IDOL!!! Älskar det....såå kul att titta på alla som gör bort siig! Och idag är det MALMÖÖÖÖ! haha. GÖTT! Hoppas man ser någon man känner igen!

Ska snart chilla.....ska läsa lite turism...vi har ju läxa och sen måste jag lära mig religionen lite småått! BLÄ!! inte kul, men läxförhöret skulle inte vara så stort sa läraren! AFFE!

Har inte så mycket mer att skriiiva! :P

Älskar dig min lilla poooojke! =) Du är helt underbar och det är alltid lika skoj att träffa dig. JAg blir alltid jäääätteglad när jag ser dig :D lyser alltid upp hihi. Du gör mina dagar roliga...du livar upp min vardag! Jag älskar dig jätte mycket. Vad sägs om föralltid älskling ? =) <3 du och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0