Vill ha

LOV! Sitter här och gör....absolut ingenting! Ska sova strax, men är inte alls så trött :S hmm skumt!
Fick våra religionsprov idag...fick mvg :D wohoo..trodde verkligen INTE DET! haha, men blev glad iaf=).
Såå skönt att inte hålla tal imorgon, och känns nervositeten :P hehe, hade ju mitt i måndags, så imorgon ska jag bara luta mig tillbaka och lyssna på dem andra=)

Tänker på nästa vecka, en heeemsk vecka!
Måndag : Np svenska b, matte C prov på typ 30 sidor, och redovisa turism
Tisdag: kanske redovisning och beskattning prov
Onsdag : Inget speciellt
torsdag: Prov religion, Buddhism
Fredag: Prov rättskunskap på typ 75 sidor!!
Ska även göra klart affärsplanen under veckan...ca 7 saker att göra!!!! HUR SKA DETTAG Å????!?! Kommer ju inte kunna göra alls mycket  i helgen..utan det blir plugg plugg o åter plugg. FAN!

Men får tänka framåt...snart är det ändå lov =) WIHOO!! Skönt som fan. och snart..snart är det sommarlov ;)! HAHA. Ayia napa 2007! Japp, för dit ska jag!!! och det kommer bli så himla kul!!!

Ska sova nu...

Älskar dig...ses imorgon :D saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: elzorrrrr

hallåååå! vi har religionsprov på onsdag!!!! :p

2006-10-20 @ 16:53:44
Postat av: LinZ0r

neerd, kan du bli lite aktivare på blogg =P

2006-10-23 @ 10:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0