TRÖÖTTTTT

Är trött, vill sova. Är trött på religionen är trött på skolan, är trött på ALLT! Vem orkar plugga till ett kristendoms prov? Det är bara så himla drygt, kan inte alls mycket och måste verkligen plugga såå mycket imorgon. annars kommer det inte gå bra alltså! Känns inte bra. Om en vecka, på måndag, ska jag hålla mitt tal, SV B np! Gud, kommer vara så nervös, men en vecka kvar. På tor ska jag till tandläkaren! WOHOO!!! Och på tor ska jag även vara klar med mitt arbete, polska!

Har varit en sköön helg, mest sovit och slappat med min älskling. Vi har shoppat loss och ätit blåbärspaj!! sjuukt gott =)! Min mamma lagade den i lördags, haha!

Ska plugga nu, ska sänga av datorn och plugga saatan. Sen blir det läggdags vid 12! haha.

Älskar dig massor min fina älskling. Du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0