Tandläkaren

Ska snart iväg till tandläkaren! Eller jaa...ska vara där halv 11! kom nyss hem från..UM ;P heheh, fixat och klart! gööött.
Men nu ska jag sätta mig och plugga lite redovisning och beskattning, och sen ska ja cykla iväg till tandläkaren, sedan vidare till skolan. BLÄ! men vi har ingen Polska idag, för läraren är sjuuk...YEEES! UNDERBART! Vill ha helg. Imorgon har jag bara en lektion =) har ingen matte, man får hoppa över sv en gång eftersom det bara är redovisningar, och sen har vi provet, sen är vi lediga på rättskunskapen. Underbart! Börjar 11 och slutar halv 1 typ ?

Ska kila nu iaf!

Jaaa, vem skulle inte velat vara på Nissi beach och badat nu ? Jag skulle iaf!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du pengar till det nu då......?

2006-10-12 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0