Plugg hela natten lång..tralala

YES! Jag älskar att plugga!!! det är min favvosyssla!!! Ska plugga hela natten typ haha, måste kunna det bra, men samtidigt så orkar jag inte bry mig om jag får ett vg ? Liksom..jag kan alltid få bättre på dem andra proven  ? Hmm...vi har så mycket...o det är sjuukt tråkigt att plugga in det! Men det borde ju ändå vara ganska lätt att plugga in det, för vissa saker visste man redan sen innan!! ;) Får väl se hur det går. Juuust nu vill jag ha lov! Vill kunna lägga mig tidigt och sova ochsova uuut!!! Älskar att sova :D Det bästa som finns typ.
Vad händer imorgon ? hmm..inget speciellt skulle jag tro, min älskling ska ju vara på nova till 24.00 så honom kan jag ju inte träffa :( buhuhu! Så imorgon ska jag nog bara sova, svoa och titta på idol! =) YEES..ÄLSKA IDOL! så ball. Och sen ska ja lägga mig tidigt, så att jag kommer upp på lördag nästa dag...då jag ska se min älskliing..!
Längtar helt mycket, och hoppas att du vinner.

Nu blir det plugg hela natten, så min dator kommer att vara avstängd....så jag inte kan ta pauser och gå in på msn! haha. Nu vet jag att du blir ledsen elin, för att jag är ju så ball o prata med på msn :D! OCH JAG KOMMER TJUGO I ELVA ELLER SÅÅ!! =) hehe

Kommentarer
Postat av: elzorrrrr

hahaha snarare lycklig för nu kan ingen störa mitt ekonomipluggande..... maaaaheee.

2006-10-26 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0