HEEELG <3

Lilla ELIN vill att jag ska skriva blogg lite oftare! Hon tycker det är tråkigt att gå in på min blogg och se PATRIKS bild hela tiden! HAHA NÖRD ELIN

Snart helg igen, denna veckan har gått så sjukt snabbt. I måndags så gick vi som vanligt, vi var lediga på tisdag, idag var vi på en UF mässa i malmö, alltså var vi typ "lediga", för det var helt okej där :P och imorgon har vi en lektion, sen har ja en "extra" lektion i ekonomi, haha, för jag har inte gjort uppgifterna på datorn, så vi ska gå igenom det då. Sen ska jag träffa Patrik och så ska vi hämta mitt armband, ÄNTLIGEN! Hoppas det blev fint. På fredag slutar jag nog kl 13.00 igen ? TROR vi är lediga från rättskundkspane igen. GUTT! Men ska kolla upp det iaf! På kvällen blir det utgång! Tapatio, och KANSKE Basilika ? Om jag har lust och om jag fixar ett legg? Annars stannar vi på Tapatio. Blir nog bra vilket som skulle jag tro hehe!

Nästa vecka har vi TVÅ PROV!!! Ett religionsprov, dööööööööööö, och ett redovisning och beskattnings prov..DÖÖÖ! (fast man får ju ha med sig allt;) ) Och på torsdag ska jag lämna in ett arbete. POLSKA! DÖÖ!! kan verkligen ingeet, och vet inte alls vad ja ska skriva om! HOPPAS det går bra.

På fredag ska vi förresten ha valt ämne till NP sv B. Alltså nationella provet i SV B! Vi ska redovisa muntligt en och en i 5 min, det ska handla om "den moderna människan" Tror jag valt ämne men men, får väl se! Vill bara få det över. Har sån ångest, efter det kommer mitt liv flyta på alldeles underbart och VIIIIIIIIIPPPPPPPPPPS så är det sommar igen och VIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPSSS så är man i ayia napa igen!
 
JAJAA orkar inte skriva haha. Ska förresten till JURIDIKUM med ekonomin på LÖRDAG KVART I ELVA! ORKAAAA!! Och sen ska jag spela match på sönadg ,samling HALV TILV!! JAG VILL SOVA UT!! BAJS!

JAJAAAA ska kila nu..SOOVA hihi. TIDIGT för en gångs skull!!!

HOPPAS DU ÄR NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJD NU ELIN!!! men jag vet att du vill se patrik på bilden ändå1!! ;) SÅ DÄRFÖR SKA JAG LÄGGA IN DEN IGEN! ;) HAHA

MIN ÄLSKLING<-------------- MIN FIINA ÄLSKLING!!!!!!!

HOPPAS DU ÄR NÖJD NU!! ;)


Kommentarer
Postat av: äälin

ååhh spykänslor!

2006-10-04 @ 23:34:42
Postat av: äälin

*ZmAjL*

2006-10-08 @ 13:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0