hahaha

jaaa, vad ska man säga om ikväll ? hahha, sjukt ball vissa stunder....."vilken låt vill ni höra? , 10:an... eller? " .... "jaaa vi  vill höra 10: an"   WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! hahahaah helt skumma människor!!! :P
någon blev innelåst på toan..hahahaha..hur faaan dåå? Det gick inte ens att låsa...sen gick en annan tjej in där....så blev hon också innelåst hahahaa..så jävla ball!!!! Och gangstaaaaaaaaaaah.....Jag älskar den tjejn..ehhhhhhhhhhhh.hahaha joooooodå1!!!! hahaha..."du har varit med........." och elin bara " NEEEEEJ det har jag inte" hahaa! NÖÖRD! :P:P

Nu ska jag soova..lång dag imorgon....måste plugga till turism provet...och göra min sv redovising!!:P

Kommentarer
Postat av: elzorrrrr

HAHAHA!!! JJAA SHIT VILKEN FREAKSHOW!!! man blev ju rädd assåååå!!! 10an var sjukt ball!! HAN MED PERUKEN O HAN MED LAMPAN!! HAHAHAHAHAHHAHAHA SITTER O SKRATTAR FÖR MIG SJÄLV ;)

2006-10-15 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0