Fuuuuuuuuuck buddha!

haha, orkar verkligen inte plugga!!! Går så segt, och jag kan inget än. Hela denna veckan kommer att ägnas åt plugg!!!

Hade sv B np idag...det gick väl hyffsat bra skulle jag tro, skönt att det är över iaf =) sen så gick matteprovet också rätt okej, vg skulle jag tro :P? Matte c proven går mycket bättre än matte b :P haha...men det beror på läraren!! :P hehe

Imorgon har jag ekonomi prov...som jag redan kan..eller lite iaf ? Och på onsdag religion..herrejessuuus...haha. Sen efter skolan ska jag hämta mina skor på håkansson =) WOHO!

Sen blire plugg hela dagen, samma på onsdag och torsdag, för på fredag har jag rk prov!:P

ska pluggsh nuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0