Vinteroutfit :P haha

HAha, jaaa var på Novis med min mamma och min syster innan :P Köpte Två mössor, en till fotbollen och en som jag kommer ha vanligt, två par fingervantar, ett par rosa och ett par svarta, och sen köpte jag en Everest dunjacka! Mycket skön och varm hehe.
Så nu tänkte jag vara sååå snäll att lägga upp en bild på Snygga miig, snygg och fräsch (stavas det så? haha) direkt efter träningen..MMMM !!! SEXIG!! och alla prislappar är kvar!!;) HAHAHA

ll
GRRR vilken snygging!!!Och prislappen som står rakt upp är ju bara hetast!!:P

TACK OCH HAAAJ LEVERPASTEJ!
Shit vilket oseriöst inlägg! Imorgon är det en vecka tills jag fyller 18!! DÅÅÅ BLRIE PARTAAJ!! Längtar, för då är man inte längre det lilla barnet, typ bebisen haha! Neeej, för då är man vuxen =) moahaha!
Elin, jag är väldigt nyfiken på min present ;) hahaha, min var ju bara för bra, den du fick då =)!
Men duu, jag önskar mig en Bil! Okeeej ??

haha, jajaaj, fan va mesig jag är egentligen, men palla haha, är trött och ska snart sova!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: elzorrrrr

ZEXY BIATCH!!!!

2006-11-02 @ 22:59:51
Postat av: sof

den jackan tänkte ju jag kööpaa :P

2006-11-04 @ 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0