Utmanad

Haha har ju som sagt blivit utmanad av elzoooor.....hehhe så nu gör jag listan (A) , kanske ljuger på en eller annan fråga, vem vet;)! HAHA

Berätta om första fyllan: Jaa, det måste ha varit typ, sommarlovet till 8an ? haha herregud jaaa...Old times. Orka berätta..haha! Mer än att man var en fjortiiiiiiZZZ!
Vem är ditt snyggaste hångel?Paaatrik är mitt snyggaste hångel :D hehe, och jo elin du hånglar med fula!=) hehehe
Yngsta respektiva äldsta hångel? hmmzz..vet inte samma ålder som miig och vet inte?
Har du hånglat med flera personer under en 24-timmarsperiod? Jaa, tyvärr så har jag det, och det var ett misstag!!! hahaha =P
Säg 3 saker du är nöjd med i ditt utseende: Jaduu vad ska man dra till med, går inte och säga en sak ju, måste ju säga...ALLT! haha..NOT!
Nämn 4 saker som attraherar dig i en partner: Jaa elin, jag brukar säga såå ibland, men det är inte ALLTID som bara insidan räknas...utsidan med...ibland!Man har ju gjort några misstag Usch ja!
Vilken är den pinsammaste skivan du äger? Jan Johanssen är min idol
Har du ljugit för att få någon i säng? Neeejneej aldirg! Det går så bra ändå! haha
Har du strippat för någon? Ja klart, visste ni inte att jag strippar? Kom gärna och kolla!;) haha
Har du stoppat upp behån nångång? Neej, men många killar trodde det när jag var yngre, så jag har blivit anklagad för det!HAHAA
Har du snattat? Nuuupp, eller vet inte, kanske något litet ?
Har du moonat? Ja, tyvärr så har jag gjort det med. haha, kommerni ihååg..anna och linn ? hahaa, tror jag, han taxichaffören....öööh..som åkte förbi hela tiden..naaasty!

haha jaaa, nu har jag svarat på diin lista elzoor , hoppas du blir nöjd!!

Jaaaa, bara några dagar kvaar, sen är ja inte längre mini-me!!! WOHOOO!!

Kommentarer
Postat av: linz0r

hahahahahha jaaa, OMG säger ja bara

2006-11-08 @ 17:26:48
Postat av: Anonym

HAHA ELin hånglar BARA med fula =) Kolla på miss jay liksom!

2006-11-08 @ 21:11:40
Postat av: elzorrrrr

asså leeek! MISS JAY VAR HETFET.... mhm tycker inte att NÅGON...... ska säga något.. (yschwan.....ZMAJL)

2006-11-08 @ 21:37:38
Postat av: elzorrrrr

Vilken är den pinsammaste skivan du äger? Jan Johanssen är min idol

Har du stoppat upp behån nångång? Neej, men många killar trodde det när jag var yngre, så jag har blivit anklagad för det!HAHAA


HAHAHAHAHA ASSÅ JAG SVIMMAR! HAHAHAHAHAHA

2006-11-08 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0