Underbart

Har sovit typ ända sen jag kom hem, är så sjuukt trött om dagarna, och jag längtar tills fredag! Orkar inte skoolan.

MEn över till saken. Jag låg och sov, sen ringde teleonen, jag vaknade gick upp, kollade på min mobil och ser att jag fått ett sms. Tittar vem det är ifrån..... MIN LÄRARE..från Polskan. Hon skrev, "det är ingen lektion imorgon, jag är sjuk" Sån ffeeet tur! Har ingen religion imorgon, den brukar börja 12.05. Men vi har ingen imorgon. Sen efter religionen har jag och jullz polska från 15.00 till 16.00! Men imorgon behöver vi inte åka in till stan för att ha polskaa..SÅÅ SKÖNT! Ska typ baka imorgon=).

Skulle ha växlat pengar innan polskan, men hittade 170 Danska hemma :D Hur mycket är 170 danska??? =) hihi.

Ska kolla på tv nu, är trött och har tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0