tänkt lite...

på allt möjligt den senaste tiden. Det är en sak som jag tänkt på lite extra mycket, sen min mamma sa det till mig, och hon har rätt i det hon säger. Jag kommer vela ta med min pojkvän på fester, eftersom det knappt har hänt innan, I know, men ska börja med det nu, om han kan, och hoppas ingen typ tycker jag är tråkig nu ? O att man kan se det från er synvinkel men även från min =). Tycker bara det skulle vara roligt om han också kan bli "en i gänget"  o lära känna alla mer( låter mesigt) men ja, så att även min lilla älskling kan hänga med ut så som andra har gjort innan! =P hehe.  Vill gärna att han ska vara med på nyår också, och han hade blivit jätteglad då, det vet jag. Men girls, vad har ni för planer till Nyår? Det börjar närma sig ju! säg till om ni vet något skoj =)!

Nu blir det läggdags! Har inte tittat på religionen ens, och har inte gjort klart alla frågor! Hoppas verkligen att vi inte ska ha något läxförhör, men är det muntligt så är det ju chill, då behöver jag inte säga något!=) jippi!

Längtar tills efter skolan! hehe

Kommentarer
Postat av: elzor

fan du! jag har också tänkt lite... och insett att antingen dricker man alldeles för mycket eller för lite! VI måste hitta ett mellanting snart... HEHEHE! *ZMAJL*

2006-11-30 @ 23:26:04
Postat av: luis

MIddag o party ( förhoppningvis) :)

2006-12-01 @ 17:48:00
Postat av: Anonym

Camme du kan ha fest :) jaaa kompis :D

2006-12-03 @ 19:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0