Plugg

Pluggar religion! ISLAAM! WOHO, såå skoj....orkar inte, och tar det mer som ett liitet läxförhör, orkar inte anstränga mig. ska läsa rättskunskapen också, turismen skiter jag i, orkar inte läsa den!

På fredag blir det DENMAARK! Köpenhamn med ekonomin, wohoo, skoj! haha, ska vara där från ca 9.30 till 16.00 ? E i Malmö 17.00, ja o elin måste därföör åka till laserdome så fort som möjligt, eftersom vår fotbollsavslutning börjar dååå. Sen blire Kinamat i Lund sen hem och sova typ. På lördag blir det kaaanske utgång? Har ingen sprit heller, och har inga pengar till Sprit heller.

Kom på en skitbra julklapp till min mamma, jag och min syster ska dela!!;) Nu e det pappas julklapp som kommer bli det svåraa...ääh, det löööseer saaj!

Hoppas du kom hem hel ELZOOR! Blev så rörd när du skickade sms till miig och sa att du var rädd! Jag ville bara springa till dig, som en räddare i nöden, men SORRY, hade bättre saker för mig ;)! MOAHAH!

Neeej, men nu ska jag gå igenom rellan en gång till seen typ rättskunskapeeen!! WOHOO!! ÄLSKAR SKOOLAN!

Räknade ut mitt snitt igåår, det jag TROR jag kommer fåå, blev inte såå jäättenöjd, hoppas man kan läsa upp vissa ämnen på komvux!!! ;P

HAAJSVAAJ!

Älskaaar dig Patrik! MIN modell! ;)

Kommentarer
Postat av: aajsa

lol pluggis nörd :S

2006-12-07 @ 08:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0