Helgen

JAa, lovet har gått jätte snabbt, har knappt gjort något, mest slappat och sovit =) men skönt det också!
I fredags så var jag hemma hos min älskling, vi tittade på tv ochj hade det mysigt, vi hyrde även sanningen om rödluvan hahahah, ganska kass, iom att vi båda typ somnade. På lördagen åkte vi hem till mig, handlade mat, tacos ,läsk och glas och sedan hae vi en myskväll här hemma. Mamma ,pappa och min bror var ju borta. Så det var mysigt:D Sen idag har vi bara slappat, båda har pluggat, sen vid 7 åkte jag på träning och min älskling åkte hem! Saknar honom redan, helt sjukt!

Imorgon börjar man 8.15!!!! med matte C, suck! Orkar inte,det är tråkigt och jagkommer vara trött. Efter skolan måste jag plugga lite på psykologin, har ju uppsats på tisdag, wohooo så kul!

Och på fredag, DÅ BLIR JAG 18 ÅR! ÄNTLIGEN!!!!! WIHOOOOOOOO. PAARTYYYYYYYY!!!!!!


Neej, nu ska jag duscha sen typ sova, är trött som faaen. Hehe. Pusspuss!;)

Älskar dig älskling!

Kommentarer
Postat av: elzorrrrr

nämen guuuud vad retro!!

2006-11-05 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0