Helgeen <3

Wiiie, i fredags fyllde jag 18 år :D Så jag ade en liten middag o lite förfest hehe, tack för alla fina saker!!!=) Blev jätte glad!!:D :D. Tack så mycket! Sen så vid 11 så åkte vi in till malmö för att hitta något:) skulle till buddah haa men blev inte så så vi gick in på vio veneto ? eller något, där det fanns bar och litet dansgolv..fri entre :D så det var naaajs. Det var sjukt kass musik ibland men ja hade sjukt kul där =) Tack för ni hängde med, va skitball! :D

Sen åkte vi hem med bussen vid 20 över 3, och vi var hemma vid 5 :P sjuukt trött, somnade direkt. Men det var iaf en sjukt ball 18 årsdag. =)! <3'

Sen annars har ja bara slappat med min älskling o såå..har vatt helt trött..och snart ska jag iväg och spekla en match inomhus!

O tack för presenten älskling, vi får hitta ett bra o fint resemål :D Du vet att ja älskar dig!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0