Dagen efter..

Danmark mår jag braa!=) Trodde inte jag skulle må bra, men vatten hjälper alltid. Drack en hel vattenflaska innan jag la mig, sen vaknade jag halv 3 och mådde bra. Kom hem vid 7 igår...eller halv 7 ? Haha. Ja, Danmark...haha..lite annorlunda och jobbigt att åka dit, jag var trööött som fan o typ sov hela tiden, vet inte om det var spriten hahaha, men var TRÖTT!! Orkade inte göra något hehe.

Idag måste jag plugga psykologiiii, det kognitiva perspektivet, läxförhör imorgon ? Herregud ja, vår nya lärare är..STÖRD!!!!! Har inte gått igenom alls mycket av det perspektivet så bara ska vi ha läxförhör!! ÅÅHHHHH!

Sv frågorna om filmen kommer jag inte orka göra, eller kommer jag typ skriva en mening om varje! haha.

snart skajaag ätaaa och sen typ trääna, hoppas att Shaban tar ut laget idag=) Vill ju så gärna spela, hoppas att jag får! Han kommer ta ut ca 9 spelare! ;P Och jag vill vara en av de 91 ;)

Neej nu ska ja plugga lite psyyykooo, elzoor, vi hörs om träningen senare då, och du ska träna! Vi måste bränna bort all spriten vi drack igår!! =)!!!!!

Kommentarer
Postat av: älin

haha kan inte träna.. o 91 ?? :P stavfel ackackack

2006-11-26 @ 16:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0