18 ÅRRR!!! =D

IDAG BLIR JAG 18 ÅÅÅÅÅÅR =D =D=D=D!!!
ÄNTLIGEEEEN HEHE.  SÅÅÅ SKÖNT.

Är
uppe såhär tiigt för att min älskling sov hos mig och han börjar 9 idag, och jag är ledig. Sen kom min familj in o sjöng vid halv 7! haha...men det vaar naaaajs!=)

Såå nu blire Nova snart, sen efter det blir det Ag:s ska köpppaaa dillchirre och dilldippaaa!=) hihi, och läsk såklart! Det kommer bli myyycket läsk! haha

Sen ikväll kommer tjajooorna och min älskling och danne:P hit, så ska vi kääga mat o tårta och sen så blire liite förferre sen utgåång =D ska bli skooooj....måste iaf kila nu!

tack för dem fina sms:en igår natt Linda och Elzor!!! =D blev mycket glad!:D

Kommentarer
Postat av: älin

mhm!!! satt och väntade till 00.00.... hihi ;)

2006-11-10 @ 10:17:59
Postat av: sof

GRATTIS CAAMS :D

2006-11-10 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0