Nationella

Imorgon kommer jag sitta och räkna matte i 4 timmar! Det är dags för nationella i matte b! Jag kommer dö! Har knappt orkat plugga eller öppna matteboken här hemma, känns inte alls bra.Hoppas verkligen jag har turen med mig på min sida! Ett g skulle sitta fint. Ska plugga nu faktiskt, och jag hoppas att provet är ganska enklet imorgon.  Önska mig lycka till!

Imorgon...kanske man ska till en kompis...sen kanske man drar in till Lundakarnevalen...det är ju trots allt bara vart fjärde år! något måste man ju göra efter ett långt prov.

Sen på lördag ska jag nog chilla med Patrik :) Titta på melodifestivalen och så =)
Söndag måste jag och Elin göra klart vårt geografiarbete..haha. Ska vara klart på måndag och vi har inte börjat. BRA!


Ska plugga nu .

Älskar dig!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0