Mycket att göra

Imorgon har vi case på ekonomin, inte så nervös just nu, men det kommer jag att vara imorgon. Speciellt om man inte kan svara på frågorna man får. PANIK! Sen på fredag har vi nationella i matte B. Känns inte bra! Har inte orkat plugga, så jag hoppas på ett G i betyg där! Känns inte som jag orkar ta tag i matten nu. Bara jobbigt. Imorgon har jag fotbollsmatch så kommer inte hinna plugga på mycket då. Men gud va skönt när caset och nationella är över. Kan man pusta ut för ett litet tag.

I helgen ska jag kanske till en kompis på fest, eller någon liknanade, sen får vi se vad vi gör efter ? På lördag vill jag se melodifestivalen, vet inte om det är lönt att åka in till Lundakarnevalen eftersom jag inte gillar artisterna så mycket, då känns det mer lockande att sitta hemma :). Får se.

Saknar dig helt mycket. Du gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0