Melodifestivalen.... =)

Dagen började med att jag och Elin åkte in och tittade på karnevalståget...stod och väntade i en timme innan det kom, när det väl kom var det rätt roligt, fast väldigt kallt. Vi träffade några andra kompisar, sedan åkte vi hem. Här hemma satt Patrik och väntade på mig så vi tittade nyss på melodifestivalen...GÖTT att Finland vann. Deras låt var såå bra :P hehe. Sverige kom ju på 5 plats inte lika roligt!! Men men..bättre än förra året iaf.

Har match imorgon, ska samlas halv 12 så nog bäst att jag går och lägger mig, ska KÖÖÖTTAAA!  Ska ringa ett samtal först  ;) ! Jag och Elin måste göra klart ett arbete till geografin...haha..till på måndag..har inte ens börjat. BRA! det ska vara inne på måndag efter lektionen..sen har jag eng nationella...muntligt. Ännu värre. Sen efter det har jag data prov! HEEEMSKT! Måste kolla igenom lite.

4 dagar kvar tills jag åker! Sen är jag och solar i värmen. Här i Sverige regnar det bara. Usch, hoppas det är finare väder på Gran Canaria =D!

Ska kila nu , sova, bädda ner mig i min säng =)! Varmt och skönt.

Älskar dig! Du gör mig så glad och det går så himla bra mellan oss =)! KÄRLEEEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0