Imorgon

Åker vi. Det var nyss 19 dagar kvar, nu är det EN! Är lite nervös inför flygresan, efersom jag hatar att flyga! BLÄÄ! Men det ska nog gå bra. Kommer vara sjukt skönt när vi väl är där. Har inte packat klart, så får nog göra det snart hehe. Har typ för mycket saker med mig, som alltid, sen använder jag bara hälften. =) Ska nog sova strax, när jag laft in låtarna på min mp3 och så, packat klart och såå. Sen kommer min underbara pojkvän till mig på morgonen och säger hejdå =)! IIH så gullig!! LOOOOVE HIM =)!

Nu får jag vara utan Elins humor i en heeel vecka, haha, hur ska det gå? vi har så sjuk humor...och alla andra tycker vi är helt stöda :) Får skicka små sms och berätta allt =)! GÖÖTT. Ska ladda på kortet imorgon. hehe. hoppas det funkar och skicka bara. =)!

Måste packa ner skolböcker, usch, måste plugga lite när vi är där, etersom jag nästan har nk prov direkt när jag kommer hem :( inte lika kul . Men det positiva är att jag har ca 9 dagar kvar i SKOLAN när jag kommer hem =)! UNDERBAT! sen är det sommarlov, hehe. Hoppas jag får sommarjobb på mammas jobb!

Nu måste jag kila och packa ner det sista, stänga resväskan och hoppas på det bästa, att jag fått ner allt =)! Ni får ha det så bra här hemma. Kommer sakna er alla!!! Vi ses om en vecka igen. Ska sola och bada för er =) LOVAR!!

Kommer sakna dig älskling, helt mycket. Älskar diig sjukt mycket ska du veta! Underbar! Tack för rosen idag =)!

Kommentarer
Postat av: EEEEELIN

hahah.. bio igår med hp-elever bakom oss! katastrof ;) sen.. har det inte hänt så mycket mer i lilla lund! JO, ja har ärr efter en boll.. riktiga märken!! BLOD... shirre!! vet att du bli överlycklig för inlägget... matchen blev 4-4 i onsda o idag vann dem med 4-0! WOHA.. fick ditt sms men kan inte svara TYVÄRR :p kommer mer uppdatering sen.. HAAAAAAAAAAAJ

2006-05-28 @ 00:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0