Hemskt

Hade case idag på ekonomin. Själva redovisningen gick väl helt okej, men när vi skulle svara på frågorna...herregud, kunde inte svara på en enda. Helt konstiga frågor. haha! men orkar inte bry mig nu, nu är det över och nu är matten och eng kvar. Har bara pluggat lite matte, känns inte alls som ja kan det, fast G får jag ju..men om jag anstränger mig lite och börjar plugga...räcker det till ett VG då ?  Ja man kan väl alltid hoppas. HOPPAS! Ska kila iväg och plugga mer nu! Sen blir det match!

Kommentarer
Postat av: EEEEELIN

i know you love matte and the bibliotek :)

2006-05-18 @ 17:32:55
Postat av: EEEEELIN

ska MOSA lite extra på matchen för dig idag! MOHAHHAHAHaahhahaah............... (hoppas du blir glad över dina två inlägg....)

2006-05-18 @ 17:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0