Första inlägget...

Jasså..nu har jag också fixat en blogg, men får väl se om jag orkar gå in här och skriva. Kände bara för det nu, att få skriva lite. Känns så skönt att det snart är sommarlov :) Sola, bada och umgås med vännerna... :) unerbart. Längtar! Men har så himla mycket i skolan fram tills lovet. Den 23-31 Maj ska jag, en kompis och hennes storasyster och till Gran Canaria och chilla lite! =) Underbart.

Den 12/5 -06 blev jag tillsammans med min pojkvän...vi var tsm i 2½ år innan..men det tog tyvärr slut förra gången, det funkade inte då. Men nu känns allt så himla bra =D så jag hoppas det håller denna gången. Och denna gången ska vi umgås mer med varandras vänner, så mina vänner får lära känna honom bättre =)! Varje gång vi är ifrån varandra så saknar jag honom så himla mycket.  Tycker om honom så sjukt mycket. Första kärleken! ♥

Nej nu måste jag gå och plugga matte! Har nationella på fredag. Måste få G, men helst VG! Men man ska aldrig ha höga förhoppningar.

Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0