Äntligen

Nu är nationella över, sjukt skönt. Först kändes det som det gick bättre än förväntat sen när man kom ut och man pratade om det med kompisarna och vad dom hade fått....kändes det inte lika bra! FAN! Trodde jag kanske kunde få vg ialla fall. Men G får det bli! Ska fråga min matte lärare om man kan göra ett till prov..som kan höja en. Vill ha vg!

Ikväll ska man kanske till en kompis sen dra vidare, men vi vet inte hur vi ska göra än! Usch usch. Imorgon är det melodifestivalen..så jag ska chilla hemma med Patrik..så ska vi titta på det =) HEJA CAROLA! =) hehe. Finland är osså sjukt bra ;P haha!

Nu ska jag ta något att äta. Skönt med helg iallfall. Sen åker jag till Gran Canaria om 5 dagar. Sinnes! Fast jag fick ju inte ledigt. Rektorn hade satt krysstet på "beviljas ej" Och det är ända bara 4 dagar jag ska vara ledig. VAD ÄR HANS PROBLEM? Har inte varit ledig en enda dag...varken i ettan eller tvåan. " det är ingen bra anledning" NÄHE! Tror han att ALLA som reser utomlands har en anledning..förutom att koppla av o sola och bada? HELT SJUKT!!! Ska prata med honom på måndag i skolan , annars frågar jag min mentor om 3 dagars ledighet...men såklart är hon också helt konstig, så hon kommer inte ge mig ledigt! SJUK SKOLA! Tror dom att ja ska avboka resan ? Nejfan , jag kommer sjukanmäla mig t!! IRRITERANDE!

Oj vad detta blev långt  =) . Älskar dig Patrik , det vet du!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0