3 dagar

Heeeeeelt sjukt =) Vi åker om tre daga!!! Imorgon är det bara två! Måste köpa massa saker innan jag åker! Kommer inte ta med allt, komer säkert lämna något hemma. hehe. hatar och packa :P BLÄÄ! Ska ju börja imorgon. IHH!
Imorgon har jag eng nationella...muntligt...och det känns inte alls braaa..vill inte, för jag hatar engelska och jag suger på eng, men hoppas det går bra =) Sen efter det har jag info layout prov, ska nog gå bra. Vill ha mvg! åste ha mvg! Hoppas =). Hoppas det  blir lätt.

Ska sova strax, är så himla trött, har spelat match idag, var så seg, det började regna och det var inte alls kul att spela! usch!

Ska gå och bada nu, sen äta något och sen sova =)! Godnatt!

Adios!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0