Wiho!

Jaaaa, snart sommarlov :D GÖTT ELLER VAD?! Fast man känner sig helt mobbad! Alla ska iväg eller jobba :( Och jag har inget jobb ens! Tråkigt tråkigt! Får åka in till Lomma varje dag och träffa dom i Lomma (A) :D ! hehe. Längtar till Ayia Napa!! HERREEEEEGUUUUUUD vad roligt vi ska ha :D Kommer inte vela lämna stället! Längtar som fan, och det börjar närma sig :D ! Vill dit nu!!! Sen ska jag kanske till Polen i två veckor med min mamma, syster och kanske min pojke :D och sen får man hoppas att vi åker upp till göteborg....några st tjejer o så =)

ska sova nu!

ciao!

Kommentarer
Postat av: E

haha jag bangar inte GBG! en helg där hade inte varit helt fel!! :p

2006-06-06 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0