Synd!

Haha så långt mitt förra inlägg blev ;P Jisses!

Tycker bara det är synd att vissa personer har blivit heeelt annorlunda mot en! Helt sinnes! När man trodde att man skulle kunna lära känna personen bättre för att man tyckte han/hon verkade vara en snäll och rolig person....så tror man fel!! HEEELT SJUKT! Alltid jag som ska höra av mig ? du säger att du oftast hör av dig men att ingen hör av sig till dig ? När man väl hör av sig....så skiter du i det ? Eller bryr du dig inte. Så jag ska inte bry mig. skulle vatt ball att lära känna DIG, eftersom du ända känner min kille! Men men...får väl bli någon annan gång!

HAAJ! ska sova nu snart..trött..och har inte pluggat på ekonomin! BRA VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0