Sista matchen

sista matchen innan sommaruppehållet :P ! Var jättekul att spela =D, tyckte vi gjorde en bra match trots att vi förlorade :P hehe. Vi kämpade, och ett tag stod det faktiskt 1-1 hehe. Själv tyckte jag också att jag gjorde en bra match =). Räddade två frilägen på rad, stod i målet helt själv typ osm en målvakt..hehe.Tur att det var enkla skott. Så nu är jag lagom trött, så ska strax sova, ska titta på tv, på csi sen ska jag duscha och sen sova. Imorgon blir det Nova med min mamma och min syster. Hittar kanske något, får se =). Är helt kär i skorna jag köpte ihåg, men är osäker, vet inte om ja kommer kunna gå i dem. Linn sa att man får skoskav haha! Men får se, kostade bara 150 kr =) Och när jag får min lön så känns 150 som 5 kr typ =) så tror jag ska behålla dem. GÖTT! På lördag ska jag på 18 år middag, hos L. Vet inte alls vad jag ska köpa, men vet vilka kläder jag ska ha tor jag =D Mina nya skor, shorts ( nya) en skjorta med snöre i midjan och en ny svart kortärmad koftaöver :D Hoppas nu Elzor blir friiisk så att hon också kan komma. När jag ringde henne efter jobbet var hon helt död, sån mes :D :D . Och Elzor, jag har dina örhänge.  ;)

Ni får ha det så skoj i Bulgarien, Suny Beach tjaaajor =) hehe. Så ball att ni åker imorgon. Men det är snart vår tur :D Augusti, men det kommer gå snabbt, det är snart Juli liksom =) GÖTT SOM FAN!

Nu tycker jag att jag har skrivit helt mycket, det har blivit bättre på jobbet som tur är, och ibland har man lite skoj faktiskt. Idag gick en sån maskin sönder typ, haha sjutk kul . Vi kunde inte laga den heller ;P!


Men ska sova strax så måste kila och göra mig klar! Ha det så kul utomlands, gör inget dumt nu ;)!

Älskar såklart min snygga och sexiga älskling =)!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0