Puuh!

Jobbigt, sitter och pluggar lite ekonomi. Jag läser igenom textboken och antecknar lite. Tror att räkneboken är det viktigaste. Men jag kan bara kapitel 17 i den, så det känns inte lönt att räkna när jag inte förstår :P. Hoppas jag kan typ..plugga med Elin eller någon imorgon, så jag förstår. Hoppas jag hinner gå på cabaren imorgon. För jag måste verkligen ha G på detta provet. Vill inte ha ig, men men, får väl se vad jag får. Kan jag det inte alls imorgon vid 7, kan jag tyvärr inte gå =( Hoppas jag kan gå!!! HOPPAS! =).

Min älskling vann matchen idag =). Duktigt. Han var jätte duktig. Har inte sett honom spela på länge så det var kul. Efter frågade han pappa om jag skulle med på Patriks kusins student imorgon, hon går ut imorgon, men jag kan ju inte. Måste plugga och sen är cabaren imorgon. Lite tråkigt.Hade nog blivit roligt.

Snart är det sommarlov. Nästa vecka slutar vi 12 på måndag. Tis går vi nog som vanligt. Onsdag slutar vi tolv. torsdag blir nog en vanlig dag och på fredag....SLUTAR VI!!! =) AVSLUTNING. Sen börjar vi trean och sen är det VÅR tur att ta studenten. Gissa om jag längtar? JA! Tiden går snabbt när man har kul! Haha! Hoppas denna och nästa vecka går snabbt. Just nu känns det som att allt får gå som det går. Ekonomin får gå som den går. Jag hoppas ju att jag klarar det och går g kanske g + men annars får det vara. Redovisningen imorgon, kommer nog gå bra, får man hoppas =) jag vill redovisa först, så man slipper sitta och vara nervös. Hehe. Efter den kommer det kännas så skönt. Jag HATAR att redovisa. Måste komma över det. Det är jobbigt att känna så. Vi kommer även få tillbaka vårt natur prov. För att få mvg måste jag få vg+ eller mvg. Hoppas att jag klarade vg + men näe, tveksamt. Missade massa saker, och skrev fel på några, så känns som jag kommer få ett vg, svagt vg. Men man kan alltid hoppas. Skulle sitta bra med ett mvg i natur detta året också, eftersom jag bara kommer få G i ekonomi så måste ja ha mvg i natur ;)! Hehe.

Nä, nu måste jag verkligen plugga vidare. Ska lägga mig senast tolv så jag är utvilad imorgon. Ska sammanfatta två kapitel på två timmar. Det hinner jag =)! Sen ska jag sova. Imorgon måste jag plugga, plugga, plugga och PLUGGA! Sen på fredag när det är över...WOHO. Då är allt slut. Då kan man känna sig fri som en fågel och njuta av detta underbara liv.

Längtar till Ayia Napa, det kommer bli en upplevelse jag aldrig kommer glömma! Vi ska ha så kul tjejer!

Ska kanske till gbg med några =) WOHO!

Ska kanske till Polen med min familj och min älskling. Faktiskt mammas förslag. Så det var kul =)


Ska bara njuuuta så mycket av sommarlovet. Ska kanske köpa skånekortet för 450 kr så kan jag åka hur mycket jag vill under 25 dagar. Då ska jag passa på att åka in till malmö, kanske en sväng till Dalby stenbrott? Vem vet. Nej, nu måste jag fortsätta med skolarbetet. Måste verkligen koncentrera mig nu, så kanske jag förstår lite bättre. Tror inte det :( men jag kan alltid försöka.

Sist men inte minst. Saknar dig helt mycket fast att vi sågs för ca 3 timmar sen. Du är en helt underbar person som jag älskar väldigt mycket. Du betyder mycket. När jag är sur så gör du mig glad, när jag har tråkigt så gör du allt så mycket roligare. Tack för du finns och lyser upp min dag. Älskar dig otroligt mycket. Denna gången ska det fungera!! Finns här för dig, föralltid!

Godnatt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0