Jobbigt!

Måste plugga lite ekonomi sen, pluggade lite innan men tycker det är sååå svårt! Kommer inte klara det! Helt sjukt, men känns som jag skiter i allt nu! Ska redovisa på torsdag. Geografi! Det ska nog gå bra :P hehe. Sen nästa vecka har vi nog inget och göra, så hoppas man kan få ledigt vissa lektioner =D =D !

7 dagar kvar i skolan, sen är det sommarlov. Kommer ihåg när det var ca 50 dagar kvar nu är det vara ca 12 dagar =) Sen när lovet är slut börjar man trean, heeelt sjukt!!!! Tiden går ändå helt snabbt!

Fick nog inget jobb på min mammas jobb i sommar :( Så det är lite tråkigt, kommer inte ha några pengar =/ sen ska vi nog åka till Polen, och min pojke ska nog med =D Så ball. Det var faktiskt min mammas idé! ;P Nu ska jag gå och äta glass, om vi nu har någon.

På freda och lördag ska det nog vara väldigt fint =) Då blir det kanske stranden på lördag =) Hoppas!! =) =)!
Lycka till på naturen imorgon Elin =P ! Du klarar det. HEHEHE!

Vissa stunder längtar man tillbaka så sjukt mycket!! Graaaan Canaria!♥

Och andra stunder blickar man framåt sjukt mycket!! AYIA NAPA!! =) ♥

Vadå att vi kommer festa nästan varje dag ? =) IIIIH! Och vadå att vi kommer vara helt bruna när skolan börjar! vi kommer hem ca 5 dagar innan vi börjar skolan! PEPPARKAKOR !!! =D

Och ELIIIIN! Kunde du bränna OC till mig ? Och ja, du ska få en skiva ;P!

Nämen gud va långt inlägg! Haha. Orkar nog inte träna imorgon! Ska kanske kolla på match! Om någon liten filur vill följa med mig !? hehe.

Nu ska jag ta glass! MUMS!

Älskar SOMMAREN!!!

Älskar Patrik! Tycker allt går så mycket bättre mellan oss nu! =) Ska ha roligt i Polen, hehe!  Och du får ta och hitta en fest snart =). Någon som är sugen ??
  ( Jag vet att du är det Elin! För du är typ den enda som läser min blogg! HAHA)

Hoppas ni orkat läsa detta inlägget!

Over and out, don´t forget to shout! HAHA, Ett litet rim på slutet! Det tycker jag ni förtjänar!

" Vad är etna och vesuvio?"  (Smata som ALLTID svarar jag och elin)
"PIIIZZZZZZZAA" hahahaha Pantade eller vad?

Adios amigos! ;) MVG I SPANSKA DÄR JA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0