Inte helt fel =)

Kom nyss hem från mitt sommarjobb. Funderar på att jobba i 4 veckor ist för 3. Jag tjänar 2500 mer på en vecka. Sååå på 4 veckor tjänar jag 9800...näsan 10 000 kr faan :D funderar på det. Märkte att en tjej var riktigt trevlig idag =) Tur det! Slipper man vara mobbad ;P haha.

Ähhh nu ska jag snart ätaaa....sen bär det av till elin..vi ska spela match idag. Kötta...Ska fråga om jag får spela mitt eller något...vill inte vara back :P vill göra mål idag =) Har hört att de ska vara rätt lätta att spela mot. Gött, så slipper man anstränga sig ;)! haa

Kanske inte blir någon semester i sommar...till Polen, men vi tror det. Hoppas det =).
Ska kila. Ciao!

Kommentarer
Postat av: sofie

men camme, du e väl inte mobbad på jobbet! :P

2006-06-21 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0