Du är gullig!

HEHE. Ja det är du =D. Blir så glad varje gåång jag pratar emd diiig =). Vi ses nog imorgon beejb. Hehe, fotboll på tv ju. Men först ska jag spela match borta. Usch, orkar inte, vi är kanske 12 pers och två är halvskadade. Åhh....orka spela hela..har så dålig kondition nu =/.

fotbollsavslutningen var helt okej :) Orkade inte bada hehe, men men. Ekonomin gick sämre! FAN! Men ändå, vad gör det om 20 år? Kommer jag ens tänka på detta provet då ? NEJ! I trean får jag satsa mycket mer, och försöka få fler mvg. T.ex i turism, psykologi, data och religion. Ska iaf satsa. ge järnet! HAHA. När jag gick i ettan kämpade jag helt mycket, nu i tvåan har jag försämrat mig väldigt mycket, men i trean får man börja om igen. Ta allt på allvar! Sista året, så...måste satsa. hehe.

Nej, ska nog gå och lägga mig efter Csi :D Älskar det. Match imorgon, samling halv 11 :( vill ju sova länge. Aja, någon annan dag.

Vill att det ska vara lov nu. GBG...eller vad säger ni =)? Liseberg och så :D Fan vad underbart det hade varit! Älskar Göteborg!

Älskar mina töser och min pojke :D Du lyser upp min dag! TACK ÄLSKLING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha töönt.. du vet att man räknar med alla betyg va? :p psss. satsade du i ettan? ;) märkte jag inte! HIHIHI. c yAH!
sverige suger bajs i fotboll!!! :| men källström is hooooettttttttttttttttttttt.

2006-06-10 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0