Äntligen sommarlov :)

Äntligen är det sommarlov. Detta har jag väntat lääänge på. Igår fikade jag efter skolan sen på kvällen åkte vi ut till Lomma där vi åt pastaallad och så. Gott gott :). Sen spelade vi kubb, och vems lag vann ? MIIIITT! =D Vi är bäst. haha. Sen spelade vi brännboll med kungen ( från kubbspelet) haha. Det var en trevlig kväll. :)

Idag ska jag spela match, ska samlas kl 15.00, orkar egentligen inte eftersom vi säkert bara är 11 eller 12 spelare, och min kondition är inte på topp just nu om man säger så. GAH! Kan inte fler ställa upp eller ? Jaja, kommer väl bli roligt, det är trots allt nästan sista matchen. Ikväll ska jag träffa älsklingen, han kommer hit efter sin match, han ska nog sova här. =) Trevligt värre, fast jag är sjukt trött idag. Ajja.

Ska börja jobba på måndag, på min mammas jobb. Orkar inet gå upp kl 6 varje dag :( ÅHH. Men vad gör man inte för pengarna ? Ska jobba tre veckor, sen har jag pengar =) ca 8700 kr :D. Hoppas bara att det är några roliga människor så man inte blir uttråkad. BLÄ!

Sen eter jag har jobbat i tre veckor ska jag kanske till Polen med mamma, sandra och Patrik. Roligt. Hoppas nu det blir av, och att det är fint väder när vi är där =). Sen när jag kommer hem därifrån ska man nästan direlt till Cypern, Ayia Napa med fyra andra kompisar. Och sen ska fyra andra som vi känner dit sammtdigt, och vi ska bo på samma hotell också. Naaaaajs =).

Längtar så sjukt mycket. När jag jobbar kommer tiden gåå såå sakta eftersom det är sjukt tråkigt. Sitter bara och packar in läkemedel. Sjukt tråkigt. Men efter....då kommer tiden rinna iväg, och sen kommer jag sitta på flyget till Cypern. GAAH! Har längtat dit ända sen vi bokade resan, typ i januari! SJUKT!!!! =D =D . Kommer ha så jääävla kul. Wiiie!

Nu måste jag snart gå och äta och så. Fixa mig innan matchen. Synd att det inte är fiint väder, då blir man ju brun när man spelar. Ajja. Önska mig lycka till =)

Älskar dig Patrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0