Allt och inget

Ska strax sova, men var bara tvungen att skriva ett inlägg här! Tittade på portugal mot holland nyss helt sjuk match, så många utvisningar och gula kort! Ja, ni som såg matchen ni vet allt, orkar inte skriva allt =P! Ska jobba imorgon, orkar inte, och sen på tisdag ska jag, mamma oh min syster till Nova efter jag och mamma har jobbat, kolla lite och så. Och imorgon har jag fotbollsmatch, kommer vara helt död, har helt dålig kondition nu :P haha! Elin du får komma och kolla :D! Var på Obs, burlöv center,med elin idag:P handlade ett par skor, två tröjo och body butter päron och ett diadem :D väldigt fint...och underkläder med:P
Annars längtar jag sjukt mycket till Ayia Napa, vill bort till värmen, men samtidigt kommer jag sakna min älskling :(!  En liten bild på vårt hotell =) Kommer ha så kul!

Sen måste jag fundera lite till....om vilken mobil jag ska välja, jag har funderat på en samsung. Så här ser den ut ,  Vad tycker ni ? Ska jag köpa den ? Vet någon om den är bra ? Lite tips skulle inte sitta fel :D !

Och för att avsluta mit inlägg, som vanligt, så ska jag bara skriva att jag älskar min fina pojkvän :D En liten bild på honom här nedanför, tyckte han förtjänade en plats här, eftersom han är så snäll  och underbar! =D =D Älskar dig gubben, saknar dig! Men vi ses snart hoppas jag=) DU är den bästa som finns. KÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK!!!! ♥

pat

Kommentarer
Postat av: Linn

määä =P

2006-06-26 @ 18:19:57
Postat av: Anonym

hahah............heta solisar...............................hahahah hejdå offfaaaaaaah ps. ja är hemma o resten är på källby....... :p fatta ont jag har i halsen!:o MEN FÅR INTE AVDRAG PÅ LÖNEN.....:) underbart!!!!!

2006-06-27 @ 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0