Åååååångest!

Har ekonomiprov imorgon....gissa om jag kan något? Nej..jag kan ett kaptil....liiiiet...herregud..hur ska detta gå? Braa? NEJ! Men hoppas att provet har många G frågor så man iaf kan få G!! HOPPAS! Annars..vet jag inte vad jag gör =S!

Imorgon ska vi ha avslutning med fotbollen. först ska vi spela beachfotboll..och sen ska vi bada ....inte ute..:P utan inne. sen ska vi äta. Kommer nog bli trevligt.

Tänkte sola på lördag..men icke..sk spela match istället? Jag ville inte..men tränaren skrev upp mig iaf..eftersom det inte fanns tillräckligt med spelare. ÅHH VARFÖR? Orkar inte!

Ska kila nu. Måste plugga nu! Har inte pluggat alls mycket. Herreugd. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0