Sova

Nu ska jag gå och sova, är trött, ska nog till malml city imon..men min älskling:D äntligenträffaaar man diig :DD::D: hihihihi Har saknr diiig!


Hoppas nu at mitt huvud blri braaa, så att ja inte får nya utslag i huvudet eller nya sår!!=( HOPPAS DET BLIR BRAA!

Vill till polen n¨ågra dagar nuuu, så man kan umgås med sin älskling  o familj lite, det behövs nu efter filippa!!!SAKNAR DIG GUMMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3!!! Du är saknad!! Vill bara gå och gosa med digeller klappa diiig, din mjukak fina päls :( FAN! du har det bra nu gumman, ja älskar dig, glöm inte det!

Ha det fint, älskar min älskliiiiing, ses imon :D

ha det fint i skageeen tjajoooor, vi ses nrä ni kommerhem -:::D:D:D:D


13 dagar kvar till ayia napa...assåå..sjuktl ite-? jkaaaa:D
hopas du har ball i grekland :D hihihi....

ska sova num godbatt och sv gott....

God natt gumman, sov gott, r.i.p ! alltid i mitt <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0