Saknar dig!

Jaaa, filippa...vi hade dig i 7-8 åår! Det var kanske pga åldern du somnade ni ? Det var kanske din tur. Du har det säkert jättebra där du är nu =) hoppas det iaf. Nu när jag tänker efter så...då när du satt i ditt sånt lilla hus och började få kramper, så satte du huvudet mot ena kanten och tittade mig rakt in i ögonen, sån fin blick precis som det var ditt adjö! åhh, så fin, jag tittade också dit rakt in i ögonen, det var ödet, jagvet. Jag skulle egentlgien till malmö men fick förhnder som tur var! så jag var hemma med filippa den sista stunden i hennes liv. Den blicken du gav mig glömer jag aldirg.Du var så fin hjärtat, och så muk päls! Vi begravde henne i vår trädgård, och vi gjorde ett fint litet kors. Buren står tom :( kommer bli så tomt utan dig.  Fina minnen vi har med dig, du var så snäll. Min lilla tjockis =) som vi brukade säga.

Ringde min älskling när jag såg att hon hade somnat in :( o var ledsen, han hade precis tränat men han sa "jag kommer till dig nu älskling" och det gjorde han. Han kom hit vid 10 tiden, ååh fy vad jag älskar dig! du är bäst och det betydde väldigt mycket att du kom till mig. Du är den bästa! TACK för du finns, skulle inte klarat allt utan dig. Älskar dig mest!!! föralltid! Tack för du kom!

Vet som sagt att många kanske ycker det är "mesigt" att skriva å mycket, men filippa var vår kanin, ett djur, och jag älskar djur. Och oavsett storlek så betyder det lika mycket för en! Nu ska jag sova, kommer kanske inte sova så gott inatt, men man kanske ser filippa i drömmen =D Hoppas det! Tänker på dig iaf. Nu får du vara vår ängel i himelen. Nu kan du sitta och vaka över oss.

Jaaa, det var vårt adjö.....och kom ihåg filippa, att du aldirg blir glömd. Vila i frid, och du har det bättre nu, vi såg på dig att du var trött och hängig, men trodde aldirg att din tid var inne, men nu behöver du inte gå och vänta, nu kan du sova så gott så ses vi igen =)

R.I.P hjärtat . Den blicken du gav.....ooh..glömer den ALDRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0