R.I.P gumman min

Min kanin dog nyss...Kära filippa!!:( tror hon har varit sjuk ett tag..men pappa verklade inte bry sig..." nej det är inget med henne " Nää visst....jag och sandra ( min syster) gick ut för att se vad det var..hon åt inget...så plöstligt blev hon lite aggresiv...när hon skulle springa så kunde hon inte gåå...hon trillade hela tiden, en började hon få kraftiga kramper!! :( så hon bara snurrade runt och allt. Så jävla hemskt. Men det hemska va att jag tror att filippa led så otroligt mycket:( bara för pappa inte kunde ta henne till veterinären! SVÅRT?! FÖR FAAAN titta vad som hände!! :(:(:(:(:( ÅHHHH, mitt framför våra ögon, och va fan ska man göra? finns inget att göra, åååh filippa!!! Många kanske tycker det rä mesigt..." ja men en kanin"? jaaa ja trodde inte jag skulle känna/må såhär men fyfaan, :( Blev/är så himla ledsen....också mest för henne skull..hoppas du mår bättre nu och inte lider gumman!  Du va en sån fin kanin!

R.I.P !!!! (L)

Kommentarer
Postat av: sof!

Min kanin dog av exakt samma symtom för några år sedan :( fattar inte va de va... :(

2006-07-29 @ 15:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0