Polen

Herregud :P hahah, ignorera dem förra inläggen! ahaha. Men nu är det klart, vi ska till Polen imorgon, jag, patrik och sanda. Vi ska ta båten dit, tar a 8 timmar, sen träffar vi mamma där. Men det tråkiga är,,,att det kanske inte blir så fint väder som vi hoppats, och att jag håller på att få ett NYTT sår, tror det iallafall. Hoppas inte det, men ska åka och titta idag och så. Men isf får jag antibiotika idag, så jag slipper att ta det nere i Ayia napa! =) Det är inte så att man inte får göra något, sola och så, utan man ska sola med  måtta :P

Men nu ska jag byta om och äta och såå, sen bär det väl av till sjukhuset och checka såret :P! hehe.

Älskar dig min älskling, och vi ska ha det så skönt och roligt i Polen =) IIHH! Sen när vi kommer hem är lilla bebisen född, då får vi åka och hälsa på bebisen =)=)=)! SÅ KUL ! :D PUSSSS PÅ DIG MIN ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0